«محمدرضا نوری » امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، برگزاری جلسه‌های هیات‌های حل اختلاف مالیاتی به سال 1399 موکول شده است. 

وی تصریح کرد: این تصمیم در اجرای بخشنامه معاونت سازمان امور مالیاتی کشور صورت گرفته است.

به گفته نوری، مطابق این بخشنامه، با توجه به شیوع بیماری کرونا و تمهیدات اتخاذ شده در سطح کشور، زمان جدید برگزاری جلسات حل اختلاف مالیاتی به مودیان اعلام خواهد شد.

رییس سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران از مودیان مالیاتی خواست تا از مراجعه غیر ضروری به ادارات امور مالیاتی خودداری کنند و در صورت هرگونه سوال مالیاتی با سامانه ارتباط مردمی ۱۵۲۶ تماس بگیرند.

بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تا روز ۱۲ اسفند تعداد کل مبتلایان قطعی این بیماری در کشور به یک هزار و ۵۰۱ نفر، فوتی‌ها به ۶۶ نفر و  شمار افراد بهبود یافته به ۲۹۱ نفر رسیده است.

مسئولان وزارت بهداشت برای پیشگیری از شیوع این بیماری بر لزوم استفاده از اقلام بهداشتی از جمله مواد ضد عفونی کننده و دستکش و شستشوی مداوم دست ها تاکید دارند و از مردم می خواهند حتی الامکان از خانه خارج نشوند.

به همین منظور نیز طی دو هفته گذشته فعالیت تمامی دانشگاه ها، مراکز آموزشی و مدارس در کشور تعطیل و ساعات کار ادارات کاهش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.