یوسف بهارلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط خاص پیش آمده مربوط به شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار داشت: اقدامات بهداشتی، پیشگیرانه و ضدعفونی در کلیه مراکز رفاهی و اسکان نوروزی فرهنگیان استان صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان های استان تهران به دلیل تمهید مقدمات لازم تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است، تاکید کرد: با تلاش همکاران در اداره امور رفاهی و تعاون استان در حال بررسی کلیه مراکز اسکان و ایجاد محیطی ایمن و آرامبخش جهت اسکان مسافرین نوروزی هستیم.
بهارلو با تاکید بر اینکه ثبت نام در سامانه رفاهی و مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان های استان تهران پس از ایجاد شرایط لازم به زودی فعال می شود، تصریح کرد: ایجاد محیطی پرنشاط، ایمن و به دور از هر گونه دغدغه فکری و روانی جهت مسافرین فرهنگی در ایام نوروز از وظایف جدی ماست و به هیچ وجه از مبحث سلامتی همکاران فرهنگی در مراکز اسکان نوروزی غفلت نخواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با ۶ مرکز رفاهی، ۳۶ مرکز اسکان موقت و ۱۶ پایگاه اسکان منطقه ای آماده پذیرایی از میهمانان محترم فرهنگی در ایام نوروز خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.