به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری بعد از ظهر سه شنبه در در بیست و ششمین نشست امور هماهنگی انتخابات در خصوص آمادگی حوزه انتخابیه دماوند برای برگزاری انتخابات دوم اسفندماه اظهار داشت: برگزاری انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد و همان‌گونه که قانون پیش‌بینی کرده، باید هوشیار بوده و با عزم راسخ این مسیر را طی کنیم تا کوچک‌ترین خللی در برگزاری انتخابات رخ ندهد.

صفری افزود: تاکنون در حوزه هیأت اجرایی انتخابات بر اساس برنامه ابلاغی پیش رفته ایم و نشست‌ها و آموزش‌ها نیز به صورت منظم برگزار شده است و در حوزه آموزش اعضای شعب اخذ رأی، ۲۸ هزار و ۳۰۳ نفر ساعت و به طور میانگین هر نفر ۶ ساعت آموزش لازم را تعلیم دیده‌اند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه بیان داشت: دستگاه احراز هویت برای شعب اخذ رأی در بخش مرکزی و بخش رودهن تحویل گرفته شده و آماده برگزاری انتخابات هستیم.

وی عنوان داشت: ضمن تاکید بر اجرای صحیح قانون و رعایت بی‌طرفی، مصمم هستیم که انتخابات را به صورت منظم برگزار کنیم و انتخاب را بر عهده مردم بگذاریم.

صفری با اشاره به اینکه انشااله همه مردم با عزمی راسخ و استوار پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند گفت: آمادگی کامل را داریم که روز جمعه انتخاباتی با شکوه را در دماوند برگزار کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.