به گزارش روز سه‌شنبه فرهنگسرای ارسباران، «جاده» روایت ۲ داستان در یک نمایش است که نگار عابدین، سیدصدرا سبحانیان، مونا حسن‌زاده، فرنوش قره کولچییان و مجید برومند در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

این نمایش از چهارم تا ۱۹ اسفندماه، ساعت ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.
علاقه‎مندان برای خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت اینترنتی تیوال یا به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

نمایش‌نامه‌خوانی «دختر یانکی» در فرهنگسرای ارسباران

نمایش‌نامه «دختر یانکی» نوشته نیل سایمون، ترجمه شهرام زرگر به سرپرستی بورژین عبدالرزاقی، کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی الیکا عبدالرزاقی شنبه(سوم اسفند) ساعت ۲۰ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران خوانش می‌شود.

این نمایش‌نامه داستان یک طنز اجتماعی است که در آن نورمن و اندی مجله‌ای به نام فالوت را چاپ می‌کنند، همه چیز خیلی آرام و عادی پیش می‌رود تا اینکه دختری به نام سوفی به همسایگی آنها می‌آید.

مسعود قربانی مجد، سارا مهدوی و امیرحسین عسگری نقش‌آفرینان این نمایش‌نامه هستند.

نمایش‌نامه‎خوانی «خانم سویج عجیب» در فرهنگسرای گلستان

نمایشنامه «خانم سویج عجیب» نوشته جان پاتریک به کارگردانی رضا تفکری شنبه(سوم اسفند) ساعت ۱۹ در فرهنگسرای گلستان خوانش می‎شود.

این نمایشنامه در فضایی خارج از خشونت‌های روزمره انسان‌ها، ورود خانم سویج به تیمارستان و وجود رابطه عاطفی بین بیماران را روایت می‌کند.
گلناز عمرانی، هدا قنواتی، تورج لقمانی‌پور، امیر امین، کیارش فضلی، مینا نوجوان، رویا علیمردان، نسرین رضایی، امیر مومن، عرفان باقری نقش‎خوانان این نمایشنامه هستند.
نویسنده این اثر در سال‌های ۱۹۲۹ تا ۱۹۳۳ موفق به تنظیم بیش از یکهزار متن نمایشی برای شبکه NBC شد، وی سال ۱۹۳۵ با نوشتن نمایشنامه «یخبندان جهنم تمام شد» درهای هالیوود را به روی خود باز کرد.

مترجم این نمایشنامه نیز آندرانیک خچومیان مترجم، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر اهل کشور ارمنستان است که شهریور سال ۱۳۸۹ از سوی انجمن نویسندگان کشور ارمنستان از وی برای ترجمه آثار نمایشی ارمنی به فارسی و ترجمه نمایشنامه‌های ایرانی به ارمنی با هدف نزدیکی فرهنگی این دو کشور دعوت شد.

فرهنگسرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، بوستان فدک واقع شده است.

نمایش فیلم «اژدها وارد می‌شود» در فرهنگسرای ارسباران

نسخه دوبله شده فیلم سینمایی «اژدها وارد می‌شود» با بازی اسطوره ورزش‌های رزمی بروس لی، به کارگردانی روبرت کلوز ساخته ۱۹۷۳، شنبه(سوم اسفند) ساعت  ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران به نمایش درخواهد آمد.

در این فیلم بروس لی، جان ساکسون، جیم کلی، بولو یونگ و رابرت وال به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

این فیلم در ادامه مجموعه نشست‌های «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» فرهنگسرای ارسباران پس از اکران با حضور امیر قادری و کورش جاهد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نمایش، نقد و بررسی فیلم «سرخ‌پوست» در فرهنگسرای فردوس

فرهنگسرای فردوس هشتاد و نهمین برنامه سکانس را با نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی «سرخ‌پوست» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی، چهارشنبه ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۷ برگزار می‌کند.

افشین فکوری کارشناس سینما و تئاتر به عنوان کارشناس مجری این برنامه و نیما جاویدی نویسنده و کارگردان و دیگر عوامل فیلم سینمایی «سرخ‌پوست» میهمانان سکانس ۸۹ هستند.
داستان فیلم مربوط به سال ۱۳۴۷ در یک زندان قدیمی در جنوب ایران است که به دلیل مجاورت با فرودگاه در حال توسعه شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند که ماجراهایی اتفاق می‌افتد.

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و آتیلا پسیانی بازیگران فیلم سینمایی «سرخ‌پوست» هستند و دیگر عوامل عبارتند از؛ مجید مطلبی (تهیه کننده)، نیما جاویدی (فیلمنامه‌نویس)، هومن بهمنش (فیلمنامه‌نویس)، ایمان امیدواری (چهره‌پرداز)، محسن نصرالهی (طراح صحنه)، شیما میرحمیدی (طراح لباس)، عماد خدابخش (طراح لباس)، ایرج شهزادی (صدابردار)، ایرج شهزادی (صداگذار)، رامین کوشا (موسیقی)، آرش آقابیگ (جلوه‌های ویژه میدانی)، جواد مطوری (جلوه‌های ویژه بصری) و محمد بدرلو (عکاس).

فرهنگسرای فردوس در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.