هادی طحان نظیف عصر سه شنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: ما فرزندان انقلاب اگرچه ۲۲ بهمن ۵۷ را ندیدیم اما در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد صحنه‌های غرور آفرین عزت و اقتدار ملی ایرانیان بوده‌ایم و تاریخ این سرزمین را خود روایت کرده‌ایم.  

وی یادآور شد: روزهای پیروزی در جنگ تحمیلی، موفقیت‌های فضایی، دستاوردهای هسته‌ای، افتتاح پروژه‌های بزرگ نفتی و پتروشیمی، پیشرفت‌های علمی، اختراعات صنعتی، صنایع دریایی و زیردریایی، موشک‌های دفاعی، آبادانی روستاها، بهسازی راه‌ها، تربیت هزاران جوان افتخارآفرین و نخبه، همیاری مردمی برای کمک به سیل زدگان، در هم کوبیدن عین الاسد و تشییع با شکوه شهید سلیمانی صحنه‌هایی از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است که در طول این سال‌ها رقم خورده است.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان تاکید کرد: هر روزی که افتخاری برای این سرزمین بدست آید ۲۲ بهمن است. ۲۲ بهمن یعنی روزی که توانسته‌ایم یک قله را فتح کنیم، یک گام به پیروزی نهایی نزدیک‌تر شویم، پرچم ایران را بالاتر ببریم و دشمنان ملت را ناامیدتر کنیم.

طحان نظیف تصریح کرد: راهپیمایی امروز پر شکوه‌تر از همیشه و هر سال بود. به برکت خون حاج قاسم سلیمانی همه آمده بودند. امروز حفظ انقلاب و پیش بردن آن به دوش ما جوانان افتاده است. پدران ما مسئولیت خود را محقق کرده‌اند و این امانت را بدست ما فرزندان انقلاب داده‌اند. آیا امانت‌داران خوبی خواهیم بود؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.