حسین بحیرایی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تمامی مناطق، سازمان و معاونت های شهردار مشارکت داشتند که در این زمینه شهرداری منطقه ۱۰ اجرای پردیس اجتماعی را در دست داشت.
وی ادامه داد: فعالیت های مختلفی در این پردیس اجتماعی از جمله خطاطی، کودکان، روحانیون واحکام، مشاورین حقوقی، موسیقی، تصویر برداری از سردار سلیمانی و ورزشی انجام شد که مورد استقبال زیاد شهروندان قرار گرفت.  
شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: همچنین در زمینه فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی، پس از پایان مراسم راهپیمایی و با مشارکت شهروندان پسماند و زباله های اطراف غرفه ها جمع آوری شد.  
به گزارش ایرنا، منطقه ۱۰ در غرب تهران و در مسیر خیابان آزادی قرار دارد.

برپایی ۲۲ غرفه ورزشی در مسیر راهپیمایی

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به اینکه برپایی غرفه های ورزشی و تفریحی این سازمان مورد استقبال مردم قرار گرفت، به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۲۲ غرفه در مسیرهای راهپیمایی برپا و با استقبال شهروندان همراه شد.

مجید رباطی به برخی فعالیت های این سازمان در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در بخش بانوان، مسابقات فرامنطقه ای ایروبیک به میزبانی منطقه ۱۰ و رقابت های بومی محلی در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، برگزار شد.

وی اظهارداشت: برگزاری رقابت های آینده سازان ورزشی، جشنواره معلولین و گردهمایی ورزشکاران زن در ویژه برنامه "دُرّ آفرینش" با محوریت" زن، ورزش، نشاط" از دیگر موارد پیش بینی شده بود که تا آخر بهمن ماه به انجام می رسد.

رباطی خاطرنشان کرد: در بخش ورزش شهروندی مردان برنامه های متنوعی از جمله رقابت های دارت، تیراندازی، بدمینتون، سوارکاری، رقابت های گروه ها و اقشار خاص(ویژه افراد سندروم داون) و بوچیا انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.