محمود رضا طاهری عصر دوشنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید استاندارد استان تهران اظهار داشت: ٢٨ درصد گواهی ها برای وسایل بازی کشور در تهران صادر شده است.

وی افزود: همچنین ٤٩ درصد آسانسورهای کشور در استان تهران بازرسی شده است.
طاهری با بیان اینکه در تمام فعالیت های استاندارد ١٢ تا ٦٦ درصد در استان تهران انجام می شود گفت: این استان نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است، ابراز امیدواری کرد که با حمایت های استاندار تهران بتوان برای سال آینده اعتبارات استانی جذب کند.

مدیر کل استاندارد استان تهران با بیان اینکه آزمایشگاه های استاندارد استان تهران مواد اولیه برای آزمون ندارند گفت: برای تجهیز آزمایشگاه ها، اجرای طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد)، بازرسی، نظارت و کنترل بر بازار نیاز به افزایش بودجه داریم.

وی خاطر نشان کرد: براساس آمارها، ٢١درصد تولید ناخالص در تهران انجام می شود همچنین ١٥ درصد جمعیت کشور در این استان است این در حالی است که اعتبارات کافی نیست.

طاهری با اشاره به اینکه هفت درصد اعتبارات اختصاصی به سازمان ملی استاندارد کشور به تهران اختصاص دارد گفت: این رقم مناسب نیست همچنین با ٦ درصد نیروهای استاندارد کشور در این استان نمی توانیم ادامه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: باید بازنگری در اختصاص اعتبارات و اصلاح نگرش ها به استان تهران صورت گیرد.

ساختمان جدید اداره کل استاندارد تهران با ٢١ میلیارد و ١٧٥ میلیون تومان با حضور رییس سازمان ملی استاندارد و استاندار تهران به بهره برداری رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.