ابوذر ریاضی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر راهپیمایی با هماهنگی پلیس راهور از خیابان فدائیان تقاطع کانون سمیه تا میدان شهرری مسدود است و پارک هر نوع وسیله نقلیه در طی مسیر راهپیمایی ممنوع بوده و با خودروهای متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: اتوبوس ها از نقاط مختلف شهرری برای جابجایی راهپیمایان برنامه ریزی شده و هیچ نوع محدودیتی برای این امر وجود ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی برای جابجایی راهپیمایان در فلکه سوم دولت آباد و همچنین بلوار اصلی ۱۳ آبان مستقر بوده و آماده انتقال راهپیمایان به مسیر مورد نظر است.

وی اضافه کرد: ناوگان اتوبوسرانی برای بازگشت راهپیمایان از مسیرهای لازم تدارک دیده شده و آنها را به مسیرهایشان باز می‌گرداند.

ریاضی یادآور شد: اتوبوس ها در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آماده انتقال راهپیمایان به مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرری است.

این مسئول اظهار داشت: هیچ نوع محدودیتی در زمینه انتقال راهپیمایان از نظر تعداد اتوبوس وجود ندارد و به هر میزان که نیاز باشد اتوبوس آماده خدمت رسانی است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی ‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.