حجت الاسلام علی کنگرلو روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهپیمایان پس از پیمودن مسیر تعیین شده در خیابان فدائیان اسلام از میدان بسیج مستضعفین (سه راه ورامین) عبور کرده و در میدان شهرری گرد هم می‌آیند و قطعنامه را نیز قرائت خواهند کرد.

وی افزود: بر اساس هماهنگی با مسئولان اجرایی شهرری، تمهیدات لازم جهت آماده سازی غرفه‌های فرهنگی، ایستگاه صلواتی و همچنین استقرار نیروهای آتش نشانی، هلال احمر، پلیس راهور، اورژانس و سایر ارگان‌های خدماتی در طول مسیر راهپیمایی اتخاذ شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی مشاور رییس قوه قضاییه سخنران این مراسم خواهد بود، خاطر نشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی برای کودکان از جمله قرآن بخوان جایزه بگیر و همچنین آشنایی با سردار سلیمانی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: غرفه‌های فرهنگی و بهداشتی به مردم خدمات‌رسانی کرده و مجموعه سلامت اقداماتی از جمله ویزیت رایگان و تست قند را در مسیر راهپیمایی برای شرکت کنندگان در این مراسم انجام می‌دهند.

کنگرلو یادآور شد: حضور همه جانبه و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن موجب وحدت روزافزون و اعلام خشم و انزجار ملت ایران از استکبار جهانی است.

این مسئول یاد آور شد: ملت ایران طی چهل و یک سال انقلاب اسلامی همواره با بصیرت و بینش فراوان در عرصه‌های مختلف حضور یافتند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و پنج بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.