حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب روز چهارشنبه در حاشیه تجدید میثاق کارکنان سازمان حج وزیارت کشور با آرمان های امام راحل در جمع خبر نگاران اظهار داشت: زندگی امام به چند بخش تقسیم می شود دوران تحصیل در قم، مبارزه در قم، مبارزه در عراق و دوران پیروزی انقلاب بود که مهمترین کار در تمام این دوران رضایت خداوند بود که منجر به نتیجه دادن این فعالیت ها شد.

وی تصریح کرد: ادای احترام به بنیانگذار کبیر انقلاب تنها با تشرف به مرقد ایشان محقق نمی شود بلکه باید راه آن پیر جماران را ادامه دهیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: امام در رفتار و برخورد با خانواده الگویی برای جامعه بود که این نشان از اهمیت جایگاه خانواده دارد.
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت افزود: پس از گذشت ۴۱ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،  پاسداری و حفظ نظام همچنان ادامه دارد و باید این راه را ادامه دهیم.
علی رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت نیز در این آیین گفت: این انقلاب بی نام و یاد امام خمینی (ره) شناخته شده نیست، حضرت امام شاخص انقلابی بودن و انقلابی گری است.  
نماینده ولی فقیه ورییس سازمان حج وزیارت، علی رشیدیان رییس سازمان حج وزیارت، و جمعی از کارکنان این سازمان با حضور خود در حرم مطهر امام خمینی (ره) یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.  
شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، نثار تاج گل و قرائت بیانیه و  فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.  
کارکنان و مدیران سازمان حج وزیارت در ادامه این مراسم ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.