سردار حسن حسن زاده روز شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون ۱۱۰ مقاله،  ۲۵ فیلم مستند ۱۰۰ ثانیه‌ای و چندین کانال از محلات به دبیر خانه این همایش ارسال شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج، مسئولین شهری، افراد محلی و اساتید دانشگاهی مرتبط با مسائل اجتماعی و فرهنگی در این همایش حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: از برگزیدگان مقالات و شبکه‌های اجتماعی اثرگذار و مستندهای تصویری در همایش علمی با موضوع محلات اسلامی تجلیل و تقدیر می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به ایام پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اشاره کرد و افزود: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل اینکه اولین سال گام دوم انقلاب اسلامی را سپری می‌کند از اهمیت فراوانی برخوردار است.

برگزاری ۱۰ هزار برنامه محلی در استان تهران

وی با بیان اینکه سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران طی ایام دهه فجر بالغ بر ۱۰ هزار برنامه محلی خواهد داشت، گفت: امسال طی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تمام مساجد، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها و سپاه‌های شهرستانی در ۱۰ شب و ۱۰ مسجد برنامه‌های محوری با حضور مسئولین، خانواده شهدا و مردم انقلابی خواهند داشت.

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در سطح شهرستان های استان تهران فعال هستند، عنوان کرد: سال گذشته طی ایام دهه فجر ۴۰ برنامه شهرستانی اجرا شد و امسال هم برنامه‌های مختلفی از جمله دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، علما، مبارزان، سخنرانی‌ها و روشنگری‌ها را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت‌زدایی از اهداف مهم و برنامه‌های سپاه به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: طی دو ماه گذشته با حضور  فرمانده سپاه به شهرستان‌های استان تهران ۲ هزار و ۸۲۶ پروژه عمرانی با هدف محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی افتتاح شد.

۶۷ واحد مسکونی در پل دختر افتتاح می‌شود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ۶۷ واحد مسکونی برای سیل زدگان پل دختر در روستای مورانی و روستاهای اطراف آن ساخته شده که این واحدهای مسکونی تا پایان دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی به اعزام کاروان بهشت اشاره کرد و افزود: اعزام کاروان راهیان بهشت به بهشت زهرا (س) برای دانش آموزان و سایر اقشار جامعه از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر به شمار می‌رود که هر یک بخشی از دوران انقلاب را بازگو می‌کند.

سردار حسن زاده با بیان اینکه نمایشگاه عکس و پوستر با هدف بیان سیر تاریخی انقلاب برپا می‌شود، اضافه کرد: راویان انقلاب، دوران پیروزی انقلاب اسلامی را برای جوانان و نوجوانان و همچنین دانش‌آموزان ترسیم می‌کنند.

این مسئول به شهادت شهید سپهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد وگفت: ۲۲ بهمن ماه امسال مصادف با اربعین سیدالشهدای مقاومت است ویقینا شاهد حضور گسترده وچشمگیر اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) با بیان اینکه بالغ بر ۳۹ شهرستان استان تهران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را خواهند داشت، خاطر نشان کرد: نسل چهارم و پنجم انقلاب تمامی مفاهیم سال اول پیروزی انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته و درک می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه الگوی انقلاب اسلامی به تائید افکار عمومی جهانیان رسیده است، گفت: روحیه انقلابی و انقلابی گری که خط قرمز همگان به شمار می‌رود در اولین سال گام دوم انقلاب اسلامی برجسته شده است.

سردار حسن زاده عنوان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بر القاء کاهش روحیه انقلابی و مرگ انقلاب اسلامی تلاش و اهتمام کردند اما باز هم موفق نشدند.

وی ادامه داد: سپهبد قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری بود و با شهادت ایشان همه دریافتند که انقلاب اسلامی هنوز هم بعد از چهل و یک سال زنده و پویا است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) با اشاره به اینکه ملت ایران همچون گذشته محکم و مقاوم پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، گفت: مردم با شهادت سردار سلیمانی بر گفتمان مقاومت که اصلی‌ترین گفتمان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود مهر تائید زدند که این موضوع اتفاق مهم در تاریخ انقلاب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.