به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت سرهنگ قاسم دستخال گفت: فردی با مراجعه به کلانتری ۱۰۱ تجریش شکایتی را با موضوع کلاهبرداری و فروش سکه تقلبی توسط یکی از واحدهای فروش سکه طرح کرد و پس از ثبت شکایت اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی حدود یکسال پیش با مراجعه به مغازه طلافروشی واقع در آدرس مورد نظر تعداد پنج عدد سکه تمام بهار آزادی خریداری کرد و با توجه به اینکه در شرف ازدواج بوده و نیاز به پول داشته است تصمیم بفروش سکه ها می‌گیرد و با مراجعه به صرافی متوجه می‌شود که سکه‌ها تقلبی است و این درحالی است که سکه‌ها بصورت وکیوم شده و دارای آدرس و شماره تماس بود.

دستخال با اشاره به اینکه سکه‌ها توسط کارشناسان مربوط بررسی و تقلبی بودن آن محرز شد، افزود: با شناسایی متهم پرونده دستور دستگیری و پلمب مغازه اخذ و تیمی از کارآگاهان پایه یک موفق شدند در ۳۰ دی ماه متهم را دستگیر و مغازه را پلمب کنند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات پلیسی متهم ضمن قبول اتهام وارده از تقلبی بودن سکه‌ها اظهار بی اطلاعی کرد که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.