سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۸ دقیقه بامداد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله هاشمی حدفاصل یادگار امام در فرحزاد به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ به دلیل نامعلوم با گارد ریل کناری بزرگراه و پایه‌های چراغ‌های روشنایی برخورد و واژگون شد.

وی ادامه داد: ۵ نفر از سرنشینان این خودرو شامل ۳ مرد جوان ۲۰ تا ۳۰ ساله و ۲ خانم جوان در این خودرو حضور داشتند که یکی از دختران جوان از خودرو به بیرون پرتاب شده بود اما مشکل خاصی نداشت.

ملکی خاطرنشان کرد:‌ یکی از مردان جوان نیز توانسته بود پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی خود را از خودرو بیرون بکشد اما از ناحیه مچ پا مصدومیت بسیار شدیدی داشت.

به گفته وی؛ یکی از دختران جوان به طرز وحشتناکی در صندلی عقب و بخش‌هایی از صندوق عقب خودرو گرفتار شده بود و دو مرد جوان نیز در قسمت جلویی خودرو محبوس شده بودند که به سرعت آتش‌نشانان اقدامات لازم برای خارج کردن این افراد را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد:‌ ۳ نفر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که مشخص شد ۲ مرد جوان در این حادثه جان باختند.

به گفته وی؛ پس از رهاسازی این افراد خودرو به محل امنی منتقل شد و محل حادثه ایمن‌سازی شد.

ملکی علت این حادثه مرگبار را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.