به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران  "صدرالدین علیپور" گفت : با اشاره به تاکید معاون خدمات شهری بر اجرای عملیات برف روبی در مناطق ۲۲ گانه ، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با هدف پشتیبانی از عملیات برف روبی، ارسال ماشین آلات و تجهیزات به مناطق و توزیع آن ها در سایت های پشتیبان کوهک، دارآباد، بنی هاشم و آزادگان را در دستور کار خود قرار داد.

 وی افزود: در این زمینه تعاملات مطلوبی را با تمامی مناطق شهرداری تهران داشتیم و تاکنون ۲۲۲ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری شامل کامیون های نمک پاش دارای تیغه برف روب و کامیون های محلول پاش و نمک پاش برای استقرار در سایت های پشتیبانی ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند یادآورشد: اکیپ های تعمیر ماشین آلات و تجهیزات برف روبی نیز برای کاهش مشکلات ناشی از بارش برف و خدمات‌رسانی سریع به شهروندان، در پهنه های شرقی و غربی مناطق برف گیر شامل مناطق ۱ تا ۶ و ۲۱ و ۲۲ مستقر شدند براین اساس بلافاصله پس از خرابی ماشین آلات نسبت به تعمیر و رفع نقص آن ها اقدام خواهد شد.

علیپور گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته به محض بارش برف، عملیات برف روبی در ۲۲ سایت مستقر در مناطق، سایت اصلی برج میلاد، بهشت زهرا (س) و مجتمع پردازش و دفع آرادکوه آغاز می شود.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است تهران ظرف سه روز آینده شاهد بارش برف و باران خواهد بود.

 اولین برف امسال در تهران(۲۵ آبان) شهرداری تهران را غافلگیر کرد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.