مجید عزیزیان در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه بخش رودبار قصران شمیرانات افزود: با اینکه دستگاه قضا باید آخرین مرحله برخورد قاطع با مفسدان باشد، برای حفاظت از اراضی ملی طی یک ماه اخیر  بیش از ۷۰ دستور قضایی فوری در رودبار قصران برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و قلع و قمع اماکن صادر شده است.

وی افزود: رودبار قصران از نظر اقتصادی و جغرافیایی ارزش بی همتایی دارد و به همین دلیل، افراد پر نفوذ، قدرتمند و ثروتمند دست از سر این منطقه بر نمی دارند.

رییس حوزه قضایی بخش رودبار قصران خاطرنشان کرد: متخلفان بطور دائمی در حال ساخت و ساز و تجاوز به حریم رودها و کوه ها در این منطقه شمال تهران هستند و باید برای برخورد با آنها انقلابی عمل کنیم.

عزیزیان در این زمینه از مردم خواست بطور جدی با دستگاه قضایی همکاری کنند.

وی همچنین از اجرای برنامه هایی خبر داد که موجب افزایش سرعت رسیدگی توام با دقت در پرونده های قضایی و تعیین تکلیف پرونده های سنگین و معوق در این منطقه می شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: در دوره جدید قوه قضاییه، سلیمانی وار در مسیر مبارزه بی امان با فساد حرکت می کنیم.

وی گفت: شهید سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک مکتب و جریان بود که در برابر زورگویان شجاعت و شهامت داشت و هرچه داشت را در راه حق فدا کرد.

عزیزیان افزود: سردار سلیمانی ملک و ویلا نداشت اما مالک تمام دلها شد؛ چه ثروتی بالاتر از این!  او دلبسته دنیا و مادیات نبود و چه زیبا و باشکوه از این دنیا گذشت و جاودانه شد.

رودبار قصران با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر شامل شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک و دربندسر یکی از بخش های شهرستان شمیرانات است که  در شمال پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.