سیده فاطمه ذوالقدر روز سه شنبه در آیین تشییع پیکر شهیدان وحید زمانی نیا و مصطفی محمدمیرزایی از شهیدان مقاومت در شهرری‌ اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش بیانگر همدلی و وحدت ملت ایران است.

وی افزود: اتحاد و انسجام ملت ایران پیامی مهم و ارزشمند به دشمنان داد تا بدانند ملت ایران همواره پای نظام، انقلاب و ولایت فقیه ایستاده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز ملت ایران علیرغم همه فشارها،  مشکلات اقتصادی و تحریم ها خواستار انتقام و پاسخ به جنایت اخیر آمریکا در زمینه شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش هستند.

وی با بیان اینکه سپهبد سلیمانی آزاده زیستی را به همه ملت های جهان آموخت، تصریح کرد: این  شهید به مردم ایران درس عزت، آزدگی، استقامت و ساده زیستی را آموخت.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

شهید «وحید زمانی نیا» متولد سال ۱۳۷۱ و ساکن خیابان ۲۴ متری شهرری بود که به تازگی( ۲ ماه) متاهل شده بود.

شهید مصطفی محمدمیرزایی ۳۸ ساله اهل شهرری نیز از نیروهای تحت امر حاج قاسم سلیمانی بود و صبح جمعه ۱۳دی ماه ۹۸ در یک عملیات به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.