به گزارش ایرنا، «محسن هاشمی» امروز سه شنبه در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نباید خدمات نیروهای مترو را زیر سوال ببرید.من دیروز فقط یک تذکر مدیریتی به مدیرعامل مترو داشتم و گفتم که نیروها را اضافه کنید.

وی ادامه داد: به دلیل ازدحام جمعیت در مترو با آقای نوبخت(مدیرعامل مترو) تماس گرفتم و گفتم بر اساس پروتکل باید روی سکوی ایستگاه های شلوغ برای هر در قطار یک نفر نیرو بگذارند.

 هاشمی خاطرنشان کرد: هفت در واگن مترو هنگام توقف قطار روی سکو باز می شود و به همین دلیل، باید در هر سکو هفت نفر نیروی مترو جلوی درها قرار می گرفت.

وی با بیان اینکه در مسیر مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش سه تا چهار ایستگاه شلوغ داشتیم، گفت: وقتی یک قطار می ایستد، باید آموزش صحیح به شهروندان هم داده شود که لای در نمانند.

هاشمی یادآور شد: معمولا روی سکوهای هر ایستگاه ۱۰ تا ۱۵ نیرو داریم و می توان از این نیروها برای آموزش مردم استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه مترو در روز گذشته خدمات ارزنده ای ارائه کرد که قابل تقدیر است، تصریح کرد: در زمانی که بی نظمی اتفاق بیفتد نحوه سوار شدن مردم خیلی مهم است. در زمان ورود و خروج مسافران نباید روبروی هم قرار بگیرند.

هاشمی همچنین در شروع صحن علنی امروز شورای شهر تهران از حضور پرشمار مردم در مراسم تشییع شهدا تشکر و اعلام کرد: دیروز یک رکورد در جابجایی مسافر در مترو پایتخت رقم خورد و خدمت رسانی شهرداری در این خصوص نیز جای تقدیر دارد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در شرایط سخت آینده، این وحدت و همدلی بزرگترین نیاز و سرمایه و سلاحی است که برای مقابله با دشمنان کشور به آن نیاز داریم.

وی گفت: هر شخص با هر انگیزه و از هر گروهی، به این وحدت وهمدلی آسیب برساند به آرمانهای شهید سلیمانی خیانتی نابخشودنی کرده است.

محسن هاشمی با بیان اینکه ما برای این رویارویی، به همه ابزارهای قدرت ملی، از دیپلماسی، دیپلماسی عمومی، حضور مردم و رسانه ها در کنار نیروهای نظامی کشور نیازمندیم، تصریح کرد: بر همین اساس نباید هیچ نیرویی از ایران تضعیف شود.

مراسم تشییع پیکر فرمانده مقاومت، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و پنج تن از همرزمانش روز گذشته با حضور میلیونها نفر از مردم از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.