سید فرید موسوی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای امام‌زاده ابوالحسن، کمیته، عمادآور، نسوز و هفت دستگاه و تقی آباد جهت رفع مشکلات اظهار داشت: باید امکانات و بسترهای لازم و مورد نیاز در راستای ترک اعتیاد برای مردم جامعه فراهم شود تا نقش آفرینی مردم با دقت و درستی در این حوزه انجام شود.

وی افزود: فعالیت های مدنی و سازمانهای مردم نهاد یا NGO ها یک بخش مهم و ارزشمند در زمینه ترک اعتیاد به شمار می روند اما فراهم شدن امکانات ورزشی نیز مورد نیاز و توجه است.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خاطرنشان کرد: توسعه امکانات ورزشی روستاهای بخش مرکزی ری نیازمند فراهم شدن شرایط است اگر چه عزم و اراده و امکانات مالی برای این امر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه گرایش جامعه به سمت ورزش آنها را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه می دارد، عنوان کرد: احداث مجموعه ورزشی باید در اولویت کاری منطقه قرار گیرد، چرا که گرایش به ورزش از بروز اعتیاد جلوگیری می‌کند.

بخشدار مرکزی ری نیز در ادامه با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات و نیازهای مردم منطقه ازدغدغه‌ها و برنامه‌ها به شمار می‌رود، گفت: اصلاح ساختارروستاهای بخش مرکزی از اهداف و برنامه‌های بخشداری مرکزی به شمار می‌رود تا بتوان معضلات را کاهش داد.

فاطمه فکوریان افزود: رویکرد بخشداری مرکزی ری در خصوص توجه به روستاها و رفع مشکلات آنها، برنامه محوری بوده است.

وی با بیان اینکه چهار دهیاری هم از سال ۹۷ تاسیس شده است، خاطر نشان کرد: از ۱۲ روستا، ۱۰ روستا دارای دهیاری بوده و دو روستا هم فاقد دهیاری هستند.

بخشدار مرکزی ری با بیان اینکه توسعه اشتغال، مباحث فرهنگی و عمرانی، مباحث اجتماعی و بهبود وضعیت عمومی مردم از موارد مورد توجه در این منطقه به شمار می‌رود، گفت: بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده در حوزه عمرانی هزینه صرف شده و اقداماتی انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: از ابتدای دولت یازدهم و دوازدهم بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده در روستاهای بخش مرکزی ری هزینه شده است.

بخش مرکزی شهرستان ری از نظر تقسیمات کشوری یکی از پنج بخش این شهرستان محسوب می شود که دارای دو دهستان به نام های غنی آباد و عظیمه و ۱۲ روستا است.

بخش مرکزی شهرستان ری از شمال به بزرگراه آزادگان، از جنوب به تقاطع ایران ترانسفو و روستای فتح آباد در جاده قدیم قم، از غرب به اتوبان صالح آباد و از شرق به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.