مهدی صداقت عصر شنبه در جلسه هیات های ورزشی شهرستان ری اظهار داشت: برای تامین زمین مورد نیاز خانه کشتی جودو، تکواندو وژیمناستیک توسط اداره ورزش وجوانان ری رایزنی مختلف انجام شده است.
وی با اشاره به طرح هایی که با اعتبار مزبور در شهرستان ری احداث می‌شوند، افزود: برای احداث خانه ورزش ژیمناستیک پنج میلیارد ریال، خانه جودو یک میلیارد ریال، خانه بوکس و تکواندو ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده که  از محل ارزش افزوده اداره کل ورزش و جوانان استان و کمک بخش خصوصی تامین شده است.
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری ادامه داد: همچنین برای بازسازی وتجهیز سالن های ورزشی از ابتدای سال تا کنون یک میلیارد ریال هزینه شده است که پیش بینی می شود این اعتبار تا سه میلیارد ریال افزایش یابد.

صداقت از کمبود سرانه ورزشی در شهرستان ری خبر داد  و گفت : سرانه ورزشی ری هم اکنون ۳۷ صدم متر مربع است، در حالی که این عدد در کلان شهر تهران ۴۷ صدم و در کل کشور ۷۲ صدم متر مربع می باشد باید تلاش کنیم تا این شهرستان نیز به رقم کشوری و استانی نزدیک شود.
 وی با اشاره به اینکه ورزشکاران شهرستان ری همیشه در مجامع بین الملی و المپیک‌های خوش درخشیده‌اند، افزود: زیر ساخت‌ها و امکانات ورزش ری باید همپای افتخار آفرینی ورزشکاران و جوانان این شهرستان باشد.
وی ادامه داد: شهرستان ری با وجود  همه کمبودهای ورزشی دارای ۶۰ هیات ورزشی، ۲۰ ورزشکار وداور مربی شانس حضور در المپیک است که میزان سرانه ورزشی شهرستان ری با کمک مسئولان افزایش یابد.
شهرستان ری با  ۶۰ هیات ورزشی به خاطر کسب پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک کشور به شهر طلایی ایران در المپیک مشهور شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.