داریوش قنبری روز چهارشنبه در حاشیه ثبت نام در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران در جمع خبرنگاران افزود: امیدوارم که مردم به خاطر کشور پای صندوق های رای بیایند و باید از شرایط حساس پیش رو عبور کنیم و قطعا مسائل اقتصادی در آن تاثیرگذار خواهد بود.

وی یادآورشد: مردم ما در شناخت جریان های سیاسی تجربه کافی دارند و بخوبی تصمیم می‌گیرند.

قنبری اظهارداشت: تنها راه تحولات مثبت این است که مردم از حق انتخاب و حاکمیت خود استفاده کنند و این حق اگر خدایی نکرده از طرف مردم مورد چشم پوشی قرار بگیرد کسانی می آیند و به جای مردم تصمیم می گیرند که با خواست واقعی مردم فاصله بسیاری داشته باشند.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات با بیان اینکه در تلاشم در لیست ارائه شده اصلاح طلبان قرار گیرم، گفت: ادامه کاندیداتوری من به این بستگی دارد که نامم در لیست ارائه شده اصلاح طلبان باشد.

وی ثبت نام در انتخابات در خصوص لزوم شفافیت اموال و آرای نمایندگان گفت: شفافیت باید به شکل مناسبی مورد رصد قرار گیرد، موضوعی که سال‌هاست مطرح شده اما متاسفانه هنوز شفافیت مناسبی در مجلس وجود ندارد.

این داوطلب انتخابات مجلس تاکید کرد: یکی از عواملی که باعث ایجاد مشکلات در کشور شده،  همین نبود شفافیت در مجلس است و حتما باید در تمام سطوح مورد توجه قرار گیرد و جامعه سالم و عاری از فساد در جامعه ای شکل می گیرد که شفافیت در آن وجود دارد.

قنبری در خصوص عملکرد مجلس کنونی اضافه کرد: باید یک سنجش نسبی در مورد عملکرد مجلس کنونی داشته باشیم، بارها اعلام کرده ام که این دوره نسبت به مجلس دوره قبل از خود مجلس نهم، بهتر عمل کرد اما در هر حال در مورد پاسخگویی به انتظارات مردم نتوانست خوب عمل کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.