دکتر نادر شایان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این پایگاه با تعامل و همکاری پارک فناوری پردیس و پایگاه اورژانس تهران راه اندازی شد و باتوجه به موقعیت کنار جاده این پایگاه در تصادفات و پشتیبانی پایگاه‌های بومهن و پردیس نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

وی با اشاره به نبود بیماستان در شهرستان پردیس اظهار داشت: آمبولانس‌های اورژانس حلقه اتصال بیماران بدحال شهرستان با بیمارستان‌های تهران هستند.

رئیس اورژانس شهرستان پردیس با تاکید بر ضرروت افزایش پایگاه‌های اورژانس در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: با توجه به فاصله مراکز درمانی با شهرستان و رشد روزافزون جمعیت شهرستان، افزایش پایگاه‌های اورژانس به منظور خدمات رسانی مناسب به شهروندان در دستور کار قرار گیرد.

شایان گفت: این پایگاه با کد ۲۲۲ با آمادگی کامل در چرخه عملیات امداد رسانی و فوریت‌های پزشکی قرار گرفته و کارشناسان به طور شبانه روزی در این مرکز آماده خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به تجهیزات این پایگاه اظهارداشت: یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل، یک دستگاه موتور آمبولانس مجهز به وسایل احیا و سایر ملزومات پزشکی بخشی از تجهیزات این پایگاه هستند.

رئیس اورژانس شهرستان پردیس عنوان کرد : در حال حاضر ۳ پایگاه اورژانس در پردیس، دو پایگاه در بومهن، یک پایگاه در جاجرود و یک پایگاه هم در پارک فناوری پردیس به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.