«انوشیروان محسنی بندپی» روز دوشنبه پس از جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو سناریو برای تدوین بودجه در سال آینده مطرح است،‌ افزود:‌ یکی نظام درآمد هزینه‌ای که پیشنهاد آن توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده و سناریوی دوم تدوین بودجه مانند هر سال به صورت هزینه‌ای است.

وی با بیان اینکه بودجه استان تهران در سال آینده ۹۶۲ میلیارد تومان برآورد شده که ۲۴ درصد رشد نسبت به سال قبل داشته است، یادآور شد: بی تردید ما به دنبال تدوین بودجه به صورت نظام درآمد هزینه‌ای هستیم که درآمد بیشتری برای رفاه و توسعه استان وجود داشته باشد.

محسنی بندپی تاکید کرد: بودجه درآمد هزینه‌ای در حقیقت موضوع اضافه کار و حقوق و مزایا را مد نظر قرار می‌دهد تا انگیزه‌ای فراهم شود که انتظار ما در اجرای وظایف در سطح استان بیشتر شود. 

استاندار تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز گذشته افزود: از فرمایشات معظم له سپاسگذاریم که درایت ایشان شرایطی را فراهم کرد که صف مردم از آشوبگران و اغتشاشگران جدا شد و به حمدالله امروز در شرایط امن، آرامش و نظم قرار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: در پی فرمایشات ایشان، استان تهران در حال حاضر از نظم و آرامش خوبی برخوردار شده است و همین جا با توجه به اعلام دولت این قول را به مردم می‌دهیم که درآمد حاصل از موضوع ساماندهی سوخت برای مردمی که از بنزین استفاده نمی‌کردند و اقشار نیازمند که حدود ۵۷ تا ۶۰ میلیون نفر هستند پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.