به گزارش روز شنبه از این شرکت، بازگشت به گزارش و خبر منتشر شده در برخب از شبکه های اطلاع رسانی با عنوان (قطع برق در زمان بازی فوتبال عصر روز جمعه سوم آبان ٩٨ ) به اطلاع و استحضار می رساند: 
مجموعه ورزشی آزادی یکی از مشترکان این شرکت بوده و در چند سال گذشته هیچ گونه قطعی برق ناشی از اختلال در شبکه توزیع برق را در این محل شاهد نبوده ایم و تمامی موارد پیش آمده از جمله قطع برق در زمان مذکور عصر سوم آبان ماه مربوط به تاسیسات و شبکه داخلی آن مجموعه است. 
خاطر نشان می کنیم: با توجه به مسئولیت اجتماعی این شرکت در تمامی بازی های پخش زنده و مهم همکاران و گروه های عملیاتی شرکت توزی نیروی برق تهران بزرگ با حضور و استقرار در محل مجموعه ورزشی نسبت به کنترل و نظارت جهت پایداری و شبکه تاسیسات برق ورودی مجموعه آزادی اهتمام و دقت نظر دارند. 
در جریان دیدار شب گذشته(جمعه شب) تیم‌های استقلال و پارس جنوبی، برق ورزشگاه آزادی برای دقایقی قطع و روند بازی را با تعطیلی ۱۰ دقیقه‌ای مواجه کرد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با بیان اینکه قطع برق در جریان دیدار استقلال و پارس‌جنوبی به دلیل اتصال یکی از پست‌های برق ورزشگاه بود، گفت: بازسازی و نوسازی تاسیسات برق ورزشگاه با تامین بودجه در جریان است.

«قدت‌الله سیف» در این خصوص، گفت: تلاش می‌کنیم این اتفاقات دوباره رخ ندهد و به خاطر قطع برق و فاصله‌ای که در بازی رخ داد از هواداران، بازیکنان و مردم عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: بازسازی و نوسازی تاسیسات برق ورزشگاه آزادی با تامین بودجه در جریان است. تلاش می‌کنیم تا هرچه سریعتر پست‌های برق را نوسازی و بازسازی کنیم و با کمک وزارت نیرو فاز به فاز برق استادیوم را بررسی مجدد خواهیم کرد تا در بازی‌های آینده دیگر شاهد قطعی برق نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.