به گزارش ایرنا، علی اعطا روز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اقدامات کمیته ویژه موضوع حذف نام شهید از برخی تابلوهای معابر  اظهار داشت: ما از رسانه‌های مختلف درخواست کردیم که هر اطلاعاتی در این زمینه دارند در اختیار شورای شهر قرار دهند.
وی با بیان اینکه شورای شهر خود را پاسخگو می‌داند که به همه ابهامات وارده جواب دهد، گفت: تیم‌های کارشناسی از نقاط و بخش‌های مختلف جمع‌آوری اطلاعات را انجام می‌دهند و پیگیری‌های ویژه در دست اقدام است.
اعطا با بیان اینکه اواخر مهر گزارش نهایی تقدیم هیات رئیسه شورای می شود، خاطرنشان کرد: از روزهای آینده تحلیل و آنالیز اطلاعات آغاز می‌شود تا پرسش‌های اولیه را پاسخ دهیم.
رئیس کمیته ویژه رسیدگی به موضوع حذف نام شهدا از تابلوهای معابر تهران افزود: فرض‌هایی مطرح است که این موضوع از چه منشائی به چه صورتی رخ داده ولی تا نتایج کامل نشود این فرض‌ها را اعلام نمی‌کنیم.
وی گفت: این موضوع به این سادگی‌ها نیست و پیچیدگی‌های خود را دارد.  
عضو شورای تهران تاکید کرد: اینکه چه زمانی، چه کسانی، با چه مسئولیتی در این موضوع دخالت داشته یا اینکه سهوی بوده یا عمدی مورد بررسی قرار دارد.  
وی گفت: مکاتباتی با مدیران برخی از رسانه‌های رسمی داشته‌ایم که برخی به ما پاسخ داده و برخی نداده‌اند که اگر همکاری‌های خود را بیشتر کنند سرعت رسیدگی قطعا تسریع می‌شود.  
اعطا با بیان اینکه هنوز قضاوتی در مورد سهوی یا عمدی بودن این موضوع نداریم، گفت: باید تحلیل‌ها پیش رود ولی باید توجه داشت کمیته ویژه تشکیل شده تا حقیقت‌یابی کنیم و بنا نداریم موضع‌گیری سیاسی انجام دهیم.  
وی عنوان کرد: در مقابل این مساله دو موضع کلی وجود داشت که در دسته اول جریحه دار شدن احساسات مردم بود که امری طبیعی است و مطالبه به حق آنها را پیگیری می‌گیریم و موضع دسته دوم مربوط به کسانی است که بهره‌برداری سیاسی کرده‌اند.
تهرام/۷۲۴۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.