به گزارش ایرنا، این آیین با حضور آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دیگر اعضا پس از آخرین جلسه هفتمین نشست مجلس خبرگان رهبری در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، خواندن فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

اعضای هیات رییسه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن خواندن فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

این آیین معنوی با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش ایرنا، هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم، صبح روز سه ‌شنبه (دوم شهریورماه) به مدت ۲ روز با ریاست آیت الله احمد جنتی آغاز به کار کرد، در روز اول این اجلاس نمایندگان مجلس به ارائه نطق‌های پیش از دستور پرداختند. پس از پایان نطق نمایندگان و اعلام دستور جلسه، مهمانان ویژه این اجلاس نیز گزارشی درباره حوزه‌ مسئولیت خود به نمایندگان خبرگان ارائه دادند.

در روز دوم این  اجلاس نیز که عصر روز چهارشنبه (سوم مهر ماه) به صورت علنی برگزار ‌شد، پس از سخنرانی رییس مجلس، بیانیه پایانی مجلس خبرگان توسط دبیر هیات رئیسه قرائت شد.

۳۲۱۸//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.