به گزارش ایرنا، سطح صفر مربوط به تردد خودروها در بزرگراه شهید چمران به سمت شمال و جنوب و نیز غرب و شرق و حرکت خودروها از بزرگراه جلال آل احمد به سمت شمال و جنوب یا دوربرگردان‌ها است.

در پروژه زیرگذر نصر سه سطح شامل "سطح صفر"، "سطح منفی یک" و "سطح پل قدیمی" تعریف شده که سطح منفی یک زیرگذر شرق به غرب است و زمان بندی تحویل آن خرداد ۹۹ در نظر گرفته شده است و سطح بعد نیز قسمتی از پل قدیمی است که دوباره نصب شده و به‌عنوان پیاده‌راه و مسیر دوچرخه مورد استفاده قرار می گیرد که طبق برنامه این بخش تا پایان سال ۹۹ تحویل داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهور پایتخت در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پل تقاطع پل گیشا با بزرگراه چمران به دلیل قدیمی بودن و نداشتن کارایی ترافیکی نیازمند اصلاح بود ادامه داد: از سوی دیگر عرض پل کم و براساس مطالعات دچار فرسودگی هم شده بودکه تصمیم بر اجرای پروژه زیرگذر گیشا گرفته شد.

مهماندار افزود: موضوع ترافیک این منطقه با بازگشایی مدارس از دغدغه های اصلی شهروندان بود که خوشبختانه عوامل شهرداری طبق قولی که داده بودند سطح صفر این پروژه را امروز(اول مهر) تحویل دادند.

رئیس پلیس راهور پایتخت همچنین اظهار امیدواری کرد: مشکل تردد در غرب به شرق محور جلال آل احمد با باز شدن زیرگذر گیشا تا پایان سال حل می شود.

اظهارنظر پلیس در خصوص افتتاح پل شهید نوروزی 

سردار مهماندار در پاسخ به سوال خبرنگاری راجع به کارا بودن افتتاح پل شهید نوروزی در بزرگراه چمران نیز گفت: بهره برداری از این پل به موضوع کاهش ترافیک به ویژه در معبر روبروی هتل استقلال کمک شایانی می کند اما نکته این است که باید یک سری اصلاحات مهندسی و ترافیکی در محور رشید الدین فضل الله تقاطع خیابان یمن انجام تا اثر این پروژه ملموس شود.

افزایش ترافیک نسبت به اول مهر سال گذشته نداشتیم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنانش گفت: ترافیک روز اول مهر امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته افزایش نداشته است.

وی ادامه داد: طبیعی است که به واسطه بازگشایی مدارس و تقاضای سفر یک میلیون دانش‌آموز، حجم ترافیک افزایش پیدا کند.

سردار مهماندار افزود: طبیعی است که بار ترافیکی امروز ما نسبت به شهریور و مرداد سال ۹۸ افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگی مناسب شهروندان، اقدام مناسب دولت در جابجایی ساعت کار ادارات و همچنین تلاش مأموران پلیس راهور باعث شد تا ترافیک امروز به صورت نقطه کور و گره ترافیکی نباشد.

اصلاح ۱۰ مشکل طرح قبلی پل گیشا

صفا صبوری معاون فنی عمرانی شهرداری تهران نیز در این مراسم به خبرنگاران گفت: امروز با تحویل سطح صفر این پروژه ترافیک جدی در این محور نداشتیم.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم سطح منفی یک که زیرگذر شرقی و غربی گیشاست را ۳ ماه زودتر یعنی تا پایان امسال تحویل دهیم.

صبوری افزود: در این مدت مشکلات تردد در خیابان گیشا توسط کارشناسان شهرداری بررسی و تمام ورودی ها و خروجی ها کنترل و در نهایت ۱۰ مشکل طرح قبلی اصلاح شد.

وی خاطرنشان کرد: پل زندگی نیز پس از اتمام احداث زیرگذر گیشا بر روی بزرگراه چمران نصب می شود.

تهرام/۹۳۴۳//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.