پیمان صابریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری نود و یکمین شهرآورد فوتبال پایتخت اظهار داشت: این مسابقه فوتبال با حضور پرشور هواداران برگزار خواهد شد به همین منظور از هواداران می خواهیم چه در داخل و بیرون ورزشگاه مراقب افراد کم سن و سال باشند.

وی همچنین از تمهیدات مرکز اورژانس تهران در این مسابقه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعدادی از هواداران در حال عزیمت به ورزشگاه آزادی هستند تیم های اورژانس در مسیرهای منتهی به ورزشگاه مستقر شدند.

رییس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: ۹ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۸ دستگاه موتورلانس با ۴۰ نیروی عملیاتی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه، نقاط بیرونی به ویژه معابر ورودی و خروجی و همچنین سکوها مستقر شدند.

وی از هواداران این مسابقه فوتبال با تیم های عملیاتی اورژانس همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی مراتب را به سامانه ۱۱۵ و یا تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.

صابریان خاطرنشان کرد: در گذشته نیز مشاهده کردیم که وقتی فردی دچار ضعف و بی حالی و یا عارضه ای می شود افراد دور آن جمع می شوند و با تجمع خود منجر به حضور با تاخیر بر سر بالین فرد مصدوم می شوند که از هوادران می خواهیم در این زمینه با تیم های اورژانس همکاری داشته باشند.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

تهرام/۷۲۴۳//1348

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.