به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مهدی صالحی اظهارداشت: با توجه به مخاطره‌آمیز بودن پروژه‌های در حال ساخت در زمینه محیط کارگاهی و اشغال معابر بویژه در معابر و شریان‌های اصلی، هماهنگی کاملی با شهرداران نواحی و معاونان شهرسازی مناطق جهت شناسایی موانع موجود انجام شده است.

وی افزود: براین اساس دستورالعملی به کلیه مناطق ابلاغ شده،  املاک واقع در گذرهای اصلی و معابر با عرض بیش از ۱۵ متر در اولویت ساماندهی قرار دارند که مالکان آن ها مکلف به اصلاح و باز پیرایی حصار کارگاهی شدند.

صالحی خاطرنشان کرد: مالکان املاک واقع در شمال معبر مکلفند پس از اجرای سقف طبقه اول کلیه مصالح ساختمانی خود را به داخل برده و نسبت به رفع سد معبر مصالح اقدام کنند؛  این موضوع برای املاک واقع در جنوب معبر، پس از اجرای سقف آخر خواهد بود.
  مدیر کل معماری و ساختمان ادامه داد: همچنین به منظور اجرای هر چه بهتر مولفه‌های طرح استقبال از مهر، جلساتی با شرکت شهربان و حریم‌بان برگزار شده است و هماهنگی‌های لازم جهت بازدید مستمر نیروهای شرکت مذکور از املاک در حال ساخت بعمل آمده است که براین اساس گزارش جمع‌آوری شده به طور مستمر با مقایسه تصاویر قبل و بعد از اصلاح، به این اداره کل ارائه خواهد شد.

تهرام/۹۳۵۳//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.