به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به آیین بازگشایی مدارس در ۲۶۸ مدرسه پایتخت اظهارداشت: این برنامه با عنوان «جشن بزرگ مهر» در ۱۲۲ مدرسه، با حضور مسئولان اجتماعی و فرهنگی در ۲۲ منطقه و  استقبال از نوآموزان در ۱۲۲ ناحیه برگزار می‌شود.

مجتبی دانشور گفت: با توجه به فعالیت ۴۴۰ مدرسه دوره متوسطه در سطح تهران پیشنهاد داده شد روز اول مهر دستاوردهای سال گذشته توسط شهرداران مدارس اعلام شود.

وی از همچنین برگزاری برنامه‌های آموزشی ویژه دانش آموزان خبر داد و افزود: آموزش حقوق و تکالیف شهروندی، ترافیک و آلودگی هوا، محیط زیست و پسماند، ایمنی و مدیریت بحران از ۲ تا ۲۰ مهر با اجرای یکهزار و ۴۷۶ نمایش، یکهزار و ۹۶۸ برنامه آموزش همگانی و توزیع ۱۶ هزار و ۸۰۰ پوستر انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری ۳۶۶ تور گردشگری ویژه دانش‌آموزان اظهارداشت: در ۱۲۲ ناحیه یک تور موزه‌گردی و ۲ تور بازدید از مراکز آموزشی خواهیم داشت.

توزیع ۱۰۰۰ بسته آموزشی ویژه دانشجویان جدید

وی درباره آیین بازگشایی حوزه و دانشگاه نیز گفت: ۲ حوزه علمیه در منطقه ۱۲ و ۲ دانشگاه در منطقه ۶ از ۱۵ شهریور تا یکم مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی بازگشایی می‌شوند.

دانشور افزود: همچنین یکهزار بسته آموزشی ویژه دانشجویان جدید تهیه و توزیع و ۱۰ تور تهران‌گردی برای آنان برگزار می‌شود.

تهرام/۷۲۴۵/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.