به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این طرح، سالنامه‌های بدون استفاده شهروندان، با قید این شرط که صفحات آن سفید و قابل استفاده بوده و شیرازه آنها از بین نرفته باشد به همراه لوازم‌التحریر، توسط یکصد خانه فرهنگ و کودک مشارکتی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت از ۱۳ تا ۲۳ شهریور امسال جمع‌آوری می‌شود. 

اقلام جمع‌آوری‌شده پس از بسته‌بندی، در فرهنگسراها تجمیع می‌شود و از ۲۵ شهریور برای ارائه به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده کشور ارسال خواهد شد.

ارتقای روحیه قناعت و ساده‌زیستی با تأکید بر اصلاح الگوی مصرف، گسترش فرهنگ مهربانی و ارتقای همبستگی اجتماعی از اهداف این طرح است.

بهره‌برداری از این سررسیدها با رویکرد صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، اقدامی فرهنگی محسوب می‌شود تا زنگ هشداری برای خانواده‌ها و مسئولان باشد که نسبت به مصرف کاغذ و یا انتشار محصولات غیرضروری حساسیت بیشتری داشته باشند.

فهرست مراکز فعال در این ویژه‌برنامه در جدول زیر درج شده است:

همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و نشانی مراکز می‌توانند به وبگاه مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری به نشانی  mosharekat.farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

تهرام/۷۲۴۵//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.