به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در آئین افتتاح هفت پروژه ورزشی استان تهران در ورامین که به صورت ویدئو کنفرانس با دستور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری انجام شد، اظهار داشت: در وزارت ورزش و جوانان با وجود تمامی محدودیت های اعتباری، از ابتدای سال تلاش شده تا با بسیج امکانات، پروژه های متعددی برای افتتاح در هفته دولت آماده شود.
وی گفت: سال گذشته احداث ۵۰۰ مکان ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت که با تلاش تمامی مسئولان، تا پایان سال ۷۰۰ پروژه ورزشی به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: هدف گذاری امسال وزارت ورزش و جوانان، احداث ۷۰۰ پروژه ورزشی است که با توجه به افتتاح ۳۳۰ پروژه در هفته دولت، در ۵ ماهه نخست امسال به نیمی از این هدف گذاری دست پیدا کرده‌ایم.
سلطانی فر با اشاره به پروژه های ورزشی افتتاح شده در استان تهران گفت: همزمان با هفته دولت، ۷ پروژه ورزشی شامل ۵ سالن سرپوشیده و ۲ زمین چمن در مناطق مختلف استان تهران به بهره برداری رسیده است که با افتتاح آن ها، ۲۲ هزار متر مربع به سالن های ورزشی استان افزوده می شود.
وی گفت : دو ماه پیش در سفر به آذربایجان و افتتاح استادیوم سلماس، با تقاضای مردم ارومیه برای بهره برداری از استادیوم ۱۵ هزار نفری که سال ها بلاتکلیف باقی مانده بود، مواجه شدیم که با پیگیری های صورت گرفته در این مدت، این استادیوم آماده شده و طی روزهای آتی توسط معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.