مهدی یوسفی جمارانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهره برداری از ۵۳ پروژه ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۳ هزار و ۳۶۷ نفر  به صورت غیر مستقیم در فیروزکوه مشغول به کار خواهند شد.

وی با اشاره به مهمترین پروژه های هفته دولت ۹۸ از افتتاح نیروگاه گازی و مرکز اصلاح نژاد دام سبک با  ۳۲ میلیارد تومان اعتبار و ۲۷۶ نفر اشتغالزایی نام برد.

فرماندار فیروزکوه بیان داشت: بهره برداری از گازکشی روستای گچه، ساختمان پست بانک، آشیاته آتش نشانی روستای شهرآباد نیز از دیگر پروژه های قابل افتتاح این هفته است.

وی ضمن تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی خدمات دولت به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: انعکاس خدمات دولت به مردم سبب تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه خواهد شد و در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید تلاش شود تا نسل جوان را با اهداف و آرمان های نظام اسلامی بیشتر آشنا کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر به دنبال کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این ۴۰ ساله جمعیت و مطالبات مردم چندین برابر افزایش یافته و همچنین سطح بینش و مطالبات مردم هم بیشتر شده است، بنابراین شرایط با گذشته تفاوت کرده و در این راستا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

یوسفی جمارانی اظهار داشت: دولت با تمام قوا و توان خود برای جلب رضایت مردم تلاش می‌کند و قطعاً با مشارکت مردم به عنوان پشتوانه حاکمیت می‌تواند به اهداف از پیش تعیین شده دست یابد.

شهرستان فیروزکوه دارای دو بخش مرکزی و ارجمند با جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است
تهرام/۹۸۹۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.