به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های این هفته نماز جمعه دماوند با اشاره به دیدار جمعی از جوانان نخبه و ورزشکاران کشور با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: معظم له معتقدند که پیشرفت علمی برای کشور با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی امکان پذیر است و باید جوانان نخبه، هدف اصلی خود را رسیدن به مرزهای دانش و فناوری قرار دهند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب کشور ما مصرف کننده و امروز در بسیاری از زمینه ها تولید کننده است، افزود: مشکلات نباید جوانان  را در ادامه راه متوقف و ناامید کند و اگر نسل های قبل ناامید می شدند، امروز باید همچنان در همان فساد و طاغوت می ماندیم.

خطیب جمعه دماوند تصریح کرد: صادرات بنزین در شرایط تحریم جدیدترین دستاورد سپاه پاسداران است و از سوی دیگر شاهکار مهندسی به دست متخصصان ایرانی و بدون دخالت خارجی ها انجام شد و مهندسان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اجرای این پروژه نشان دادند که توانایی انجام کارهای بزرگ تر را هم دارند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با تاکید براینکه وفاق بر سر اقتصاد درون زا مقدمه رونق تولید و کاهش بیکاری است، افزود: ما باید باورکنیم که بدون التماس از غرب هم می توان به رشد و توسعه دست یافت، چرا که رشد اقتصاد ایران پس از برجام، موقتی و ناشی از افزایش خام فروشی بودف اما رشدی که از سال آینده آغاز می شود، پایدار و درون زا است.

وی ادامه داد: دشمنان ایران در دشمنی خود جدی هستند و شوخی ندارد و این که فکر کنیم آنان دلشان به حال ما می سوزد، کم خردی است؛ تحریم، تهدید و فشار حداکثری سه ابزار دولت ترامپ برای مقابله با ایران است.

امام جمعه دماوند راه ایران راه مقاومت و خودکفایی دانست و بیان داشت: تحریم وزیر محترم امور خارجه ایران نشان داد که نباید به وعده های برجامی و مذاکره ها خوشبین بود و امروز دولت، مجلس و قوه قضائیه به این نتیجه رسیده اند که راه خروج از بحران اقتصادی، رونق تولید داخلی است.

وی در ادامه به اشاره به شرایط کنونی یمن و بالا رفتن قدرت آنان در دفاع از خود نیز گفت: بعد از حملات اخیر خبرهایی از تمایل عربستان برای مذاکره با انصارالله در رسانه ها منتشر شده است که این نشان می دهد سعودی ها زبان زور و تهدید را می فهمند و امارات فهمیده است که اگر امنیت نداشته باشد، اقتصادی نخواهد داشت.

تهرام/۷۲۴۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.