به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، علیرضا نیکنام در این باره اظهار داشت: با دریافت دستور قضایی موضوع تبصره ۴ ذیل ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با پشتیبانی یگان های انتظامی، سه هکتار از بستر رودخانه جاجرود در روستای ترقیان و سعیدآباد از توابع شهرستان پردیس رفع تصرف شد.

وی افزود: این عملیات شامل تخریب بنای ویلایی، فنس‌کشی و دیوارکشی و محوطه سازی بوده است که در قالب ۱۹ فقره دستور قضایی آزادسازی و از دست متصرفان و افراد سودجو خارج شد.

نیکنام بیان داشت: در زمان عملیات آزادسازی بستر از تصرفات، تعداد پنج حلقه چاه غیرمجاز نیز با حجم تخلیه سالیانه ۴۱ هزار و ۲۵۰ مترمکعب در محوطه ویلاهای مذکور پر و  به وضع سابق  برگشته می شود.

مدیر امور آب تهران بزرگ یادآور شد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتماً پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ دریافت کنید تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

وی خاطرنشان کرد: این امور در جایگاه  حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می شود.

تهرام/۸۱۳۸//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.