علی اصغر جاودان فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه متقاضیان از امروز تا اطلاع ثانوی برای تکمیل وجوه پرداختی فرصت دارند اظهار داشت: به متقاضیان و مالکان مسکن مهر پردیس توصیه می شود به منظور جلوگیری از جابجایی واحدهای خود در فازهای مختلف هر چه سریعتر نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.
وی گفت: متقاضیان برای تکمیل پرداختی خود به دفتر کارگزاری مسکن مهر پردیس مراجعه کنند.
وی افزود: پرینت قراردادهای پنج برگی مالکان مسکن مهر پردیس و تحویل آنها به مالکان تا یک ماه آینده تکمیل شده و پرونده آن بسته خواهد شد، مالکان پس از دریافت قراردادها جهت ادامه و تکمیل روند ثبت نام واحدهای خود به کارگزاری مسکن مهر پردیس مراجعه کنند.
مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس خاطر نشان کرد: متقاضیانی که بر اساس اطلاعیه های رسمی منتشر شده از سوی شرکت عمران پردیس انتخاب واحد نمودند باید هر چه سریعتر بر اساس زمان بندی اعلام شده، نسبت به تکمیل آورده نهایی خود اقدام کنند.
جاودان فر با تاکید بر اهمیت تکمیل آورده متقاضیان خاطر نشان کرد: متقاضیانی امکان انتخاب واحد دارند که آورده خود را تکمیل کرده باشند و تاکنون مالکان زیادی نسبت به انجام این مهم اقدام نکردند.
وی افزود: از مالکان و متقاضیان مسکن مهر پردیس درخواست و انتظار داریم با تکمیل آورده خود به تسریع و تکمیل پروژه ها و تحویل واحدها به ما کمک کنند.
جاودان فر در ادامه تاکید کرد: مالکان بر اساس جدول زمان بندی منتشر شده درسایت ww.pardis.city و یا پایگاه اطلاع رسانی شرکت عمران نسبت به تحویل قرار دادهای پنج برگی خود به کارگزاری اقدام کنند.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.