به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته پیشوا اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در جنگی تمام عیار با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا قرار دارد، جنگ فرمانده می خواهد و مسئولان باید نسبت به مردم فرمان پذیرتر باشند.
وی ادامه داد: نگرانی اصلی امروز کشور، از مدیری است که کار جهادی نمی کند و گوش به فرمان فرمانده نیست.
باقری با تأکید بر این که امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی نیاز دارد اظهار داشت: نباید در این شرایط سخت، صداهای مختلف شنیده شود و همه با هم یکصدا باشند.
امام جمعه پیشوا تصریح کرد: کشور در سال‌های گذشته از ذخایر ارزی خوبی برخوردار شده است که با مدیریت مناسب آن می توانیم این برهه سخت را پشت سر بگذاریم.
وی گفت : امروز همه وظیفه دارند تا تهدیدات دشمن را به فرصتی برای بالندگی کشور تبدیل کنند، کشور در همین شرایط سخت غنی‌سازی 20 درصد را انجام داد و به مدارج عالی علمی دست یافت پس این بار نیز می توان سربلند از این آزمون بیرون آید.
امام جمعه پیشوا با اشاره به این که نباید به اروپائیان و قول های آن ها دل بست اظهار داشت: بدعهدی اروپائیان باعث شد تا شورای عالی امنیت ملی کشور، بیانیه ای صادر کند ولی این امر یک سال دیر انجام شد، نباید در مواجهه با آمریکا و اروپا فرصت سوزی کرد.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.