«مسعود ثقفی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با هر گونه تخلفی که در حوزه علمی، آموزشی و فرهنگی در مدارس اتفاق بیفتد، برخورد قانونی می کنیم.
وی، شاداب سازی مدارس در چارچوب شرع و قانون را جزو برنامه های آموزش و پرورش عنوان و تصریح کرد: این موضوع مساوی با ابتذال نیست.
ثقفی افزود: آموزش و پرورش تهران در حال بررسی کلیپ های منتشرشده در فضای مجازی است که مربوط به چه زمان ها و مکان هایی بوده و به محض اطلاع، برخوردهای قاطع آغاز خواهد شد.
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تمامی شهروندان درخواست کرد در صورتی که از چنین موضوع ها و مسائلی در مدارس اطلاع دارند از طریق شماره تلفن های 88964006- 88954506 و سایت اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش به نشانی shekayat.medue.ir موضوع را مطرح و این نهاد را در کمک به اجرای قانون یاری کنند.
به گزارش ایرنا طی روزهای اخیر انتشار کلیپ هایی در شبکه های مجازی با موضوع پخش موسیقی خارج از عرف در برخی مدارس خبرساز شده است.
جزییات بیشتری از این کلیپ ها و محل دقیق آنها اطلاعاتی منتشر نشده است اما عده ای به بهانه این کلیپ ها علیه آموزش و پرورش دست به فضاسازی زده اند.

تهرام/7245/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.