به گزارش ایرنا، مسعود سریع القلم عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: کالاهای خارجی عرضه شده در شهروند یا مشابه تولید داخلی ندارد یا مانند 'قهوه' کیفیت آن بسیار بالاتر از نمونه داخلی آن است.
وی ادامه داد: در راستای رونق تولید ظرف یکسال گذشته بیش از 220 شرکت ایرانی مصوبه ورود به کالاهای شهروند گرفتند و سیاست شهروند استفاده از کالای داخلی است.
سریع القلم در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یکی از ایرادات جدی شهروند نداشتن برنامه ای برای بروز کردن نسل اول فروشگاه های خود بود، گفت: در سال گذشته 10 فروشگاه که در سالهای 73 تا 80 احداث شده بودند نوسازی و بهسازی شد.
مدیرعامل شهروند تصریح کرد: برنامه و استراتژی ما برای افق 1402 براساس برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران تعیین و تبیین شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: سیستم فروش مجازی شهروند تا 2 ماه آینده به انبار مرکزی با 6 هزار قلم کالا وصل و مشکلات بخش مجازی شرکت حل می شود.
سریع القلم همچنین به تمهیدات شرکت شهروند برای ماه رمضان اشاره کرد و گفت: تخفیفات ویژه ای از 5 تا 50 درصد برای این ماه درنظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: برنامه ویژه ای برای افطار مشتریان در فروشگاه ها و همچنین نمایشگاه قرآن داریم و به پذیرایی از روزه داران می پردازیم.
مدیرعامل شهروند با بیان اینکه در فروشگاه های این شرکت عرضه گوشت هم به صورت آزاد و هم با ارز نیمایی انجام می شود، گفت: قیمت گوشت آزاد بالای هر کیلو 120 هزار تومان و نیمایی نیز زیر 100 هزار تومان است.
وی ادامه داد: روزانه بین 14 تا 20 تن گوشت در فروشگاه های شهروند به مشتریان فروخته می شود.
وی در خصوص توسعه فروشگاه‌های شهروند در تهران و سایر کلانشهرها نیز گفت: امسال در دو منطقه 14 و 7 یعنی خیابان نبرد جنوبی و ضلع جنوبی اراضی عباس آباد فروشگاه‌هایی با استانداردهای شرکت شهروند که دارای پارکینگ و سایر خدمات هستند، احداث خواهند شد.
وی ادامه داد: فروشگاه دیگری در تهران واقع در منطقه 22 در حال ساخت ساختمان است که این فروشگاه مساحتی معادل 15 هزار متر دارد که امیدواریم ظرف چهار تا پنج ماه آینده کار ساختمانی آن به اتمام برسد و در پایان سال جاری آن را افتتاح کنیم.
این مقام مسئول افزود: همچنین 2 فروشگاه نیز در منطقه یک و اولین فروشگاه خارج از استان تهران در استان البرز در حال تجهیز است که قطعاً در سال جاری افتتاح خواهد شد.
به گفته سریع‌القلم، احداث فروشگاه شهروند در شهرهای اصفهان، تبریز و شیراز قطعی شده است و در شهر مشهد و چند کلانشهر دیگر نیز مراحل مقدماتی احداث فروشگاه شهروند آغاز شده است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر در تهران 70 هزار متر مربع فضای فروشگاهی داریم که باید تا ابتدای سال 1400 آن را به 100 هزار متر مربع افزایش دهیم.
سریع القلم خاطرنشان کرد: 150 میلیارد تومان تخفیف تنها در سال 97 به مشتریان شهروند داده شد و 60 میلیارد تومان نیز به خزانه شهرداری تهران واریز کردیم.
تهرام/9343//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.