کوروش گلریز روز شنبه در حاشیه پاکسازی زباله های روستای کرشت به مناسبت روز هوای پاک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تفکیک زباله از مبدا نیاز به یک سری زیر ساخت‌ها دارد تا زباله های تولیدی قابلیت بازیافت و درآمد زایی را داشته باشند.
وی افزود: برای آموزش تفکیک زباله در منزل توسط خانواده‌ها برنامه ریزی شده است.
شهردار پردیس گفت: محیط زیست شهری و روستایی توسط ما آلوده شده است، برگزاری پاکسازی نمادین در مناطق مختلف شهرستان، فرهنگ سازی مناسبی برای کاهش تولید زباله و پاکسازی محیط زیست است.
کوروش گلریز با اشاره به استمرار برگزاری برنامه پاکسازی محیط زندگی در شهر و روستا خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم از برنامه پاکسازی مشارکتی، این برنامه در سایر روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد.
بخشدار بومهن نیز گفت: پاکسازی مشارکتی را هر ماه در یکی از روستا های شهرستان برگزار می‌کنیم.
رضا خدادادی با اشاره به اهمیت حفاظت محیط زیست خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم از محیط زیست به بهترین شکل محافظت کنیم تا کمترین آسیب رسانی را به طبیعت داشته باشیم.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس نیز گفت: به مناسبت روز هوای، پاکسازی مشارکتی روستای کرشت با حضور مردم، دانش آموزان و مسئولین شهرستان پردیس برای آموزش حفظ محیط زیست برگزار شده است.
عزیز میکائیلی در ادامه گفت: برنامه هایی که با مشارکت مردم برگزار می‌شود تاثیر گذاری بیشتری در حفظ محیط زیست و کاهش تولید زباله دارد و در همین راستا برگزاری کلاس‌های مدیریت پسماند به صورت محله محور در دست اقدام است.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.