رضا میرزا کریمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات موجود در سطح بازار شهرستان دماوند بازدارنده نبودن جریمه ها برای فروشندگان است.
این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 9 بازرس در این نهاد فعالیت دارد، ادامه داد: در ایام نوروز 2 اکیپ به منظور جلوگیری از هر گونه تخلف در بین صنوف مختلف در دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه فعالیت داشتند.
وی همچنین در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از فروشگاه های زنجیره ای مقرر بود در مدت زمان مشخص شرایط لازم را به منظور فعالیت فراهم کنند، 3 فروشگاه زنجیره ای تا چند روز آینده به علت عدم ارائه مدارک لازم، پلمپ خواهند شد.
میرزا کریمی خاطر نشان کرد: تاکنون 3 بار گوشت مصوبه تنظیم بازار به میزان 35 تن در بین مراکز عرضه توزیع و از ابتدای سال جدید تاکنون نیز 18 تن مرغ و گوشت گرم وارد شهرستان شده است.
این مقام مسئول با اشاره به وقوع سیل در روزهای اخیر در استان های خوزستان و لرستان بیان کرد: در راستای کمک به هموطنان سیل زده در روزهای اخیر 70 چادر مسافرتی تهیه و به مناطق سیل زده ارسال کردیم.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.