حسن ابراهیمی بسابی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به اقدامات صورت گرفته یکسال گذشته دادستانی در دماوند، تصریح کرد: از آنجایی که این شهرستان سراسر طبیعت و محل تفریح مردم است، انتظار می‌رود این منطقه به عنوان شش تنفسی پایتخت با طبیعت زیبا حفظ شود که در این راستا برخورد با متجاوزان به اراضی ملی در دستور کار است.
وی با اشاره به جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، اضافه کرد: تدابیر لازم اتخاذ شده و در ایام نوروز گشت های متعدد ضابطین قضایی برقرار است.
ابراهیمی بسابی تاکید کرد: آزاد سازی حریم رودخانه و رفع تصرفات اراضی ملی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری بود.
دادستان دماوند در ادامه با بیان اینکه با افراد متخلف و هنجارشکن در شب چهارشنبه آخرسال(چهارشنبه سوری) برخورد قاطع می شود افزود: مراسم چهارشنبه سوری در چند سال اخیر روند سنتی خود را از دست داده است به طوری که تعدادی هنجارشکن دست به اقداماتی می‌زنند که شادی مردم را به غم تبدیل می کند.
وی افزود: دستورات لازم را همچون سنوات گذشته به مراجع انتظامی و امنیتی صادر کردیم و به منظور حفظ نظم و آرامش مردم با متخلفان برخورد لازم صورت میگیرد.
این مقام مسئول ادامه داد: به منظور کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد محترقه و همچنین اخذ تعهدات، دستورات لازم صادر شده و در صورت فروش، شخص فروشنده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
ابراهیمی بسابی با بیان اینکه نظارت مستمر در این خصوص وجود دارد و شناسایی افراد خاطی در دستور کار است، خاطر نشان کرد: تا کنون دو نفر که دارای مواد محترقه خطر ساز بوده مورد شناسایی قرار گرفتند که یک نفر بازداشت شده و فرد دوم نیز تحت تعقیب قرار دارد.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.