شورش احمدی خطیر روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح نوروزی راهداری شهرستان ورامین با استفاده از ادوات و خودورهای راهداری و عوامل راهداری به منظور تأمین امنیت سفرهای نوروزی در دو مرحله قبل و حین تعطیلات اجرا می شود.
وی افزود: در اجرای این طرح پیش ازآغاز تعطیلات نوروزی، عملیاتی همچون تسطیح محیطی، اصلاح و رفع افتادگی شانه ها، اجرای خطوط و نقوش خط گرم و سرد، تعویض و نصب تابلوهای ترافیکی، رفع نواقص سامانه روشنایی و پاکسازی و جمع آوری ضایعات آسفالتی و نخاله های حاشیه راه های حوزه راهداری است.
وی گفت: در این طرح کلیه علائم راهنمایی و رانندگی در مناطق مختلف به ویژه راه های روستایی نوسازی و پاکسازی شد تا در هنگام حضور مسافران نوروزی کمترین مشکل در سطح معابر به وجود آید.
احمدی افزود: بیش از 21 نفر از عوامل راهداری با حضور در محورهای مواصلاتی شهرستان، نسبت به پاکسازی معابر اصلی اقدام کردند.
وی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی نیز عوامل راهداری با حضور در مناطق مختلف شهرستان های ورامین در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر ، خدمات مناسب را به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه می دهد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های ورامین گفت: سامانه تلفن گویای 141 به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماسهای تلفنی هموطنان گرامی در راستای ارائه اطلاعات وضعیت راه های کشور است.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.