در آتش سوزی کارگاه مبل سازی بزرگراه آزادگان تهران یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر دچار سوختگی شدید شد.

به گزارش ایلنا، ساعت ۴:۵ دقیقه صبح امروز یک فقره آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل سازی در بزرگراه آزادگان شهرک گلریز به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارش شد که بلافاصله با توجه به وسعت آتش سوزی و تماس‌های مکرر هموطنان ۵ ایستگاه و چهار تانکر آب به محل اعزام شدند.

محل حادثه خارج از محدوده آتش‌نشانی تهران بود و مربوط به بخشداری حریم تهران می‌شد. محل آتش سوزی یک زمین به وسعت چهار هزار مربع بود که کارگاه‌های زیادی در آنجا وجود داشت.

در قسمتی از این محل محوطه حدودا ۷۰۰ متری وجود داشت که چند گارکاه در آنجا بود که قسمت رنگرزی و کوره بود. این قسمت به شدت شعله ور بود.
 
در نزدیکی محل آتش سوزی منازل مسکونی بود و در حیاط محوطه مملو از اسکلت‌های چوبی، ابر و اسفنج وجود داشته و آتش در حال سرایت به نقاط دیگر بود و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که دو نفر در کارگاه حضور دارند که با این اطلاعات آتش نشان‌ها بلافاصله عملیات را آغاز کردند.

آتش نشان در همان لحظات اولیه فرد ۲۶ ساله‌ای را که دچار سوختگی شدید شده بود از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند. این درحالی بود که براثر شدت اتش سوزی سقف‌های محل که غیراصولی بود تخریب شد، اما خوشبختانه هیچ کدام از آتش‌نشان‌ها اسیب ندیدند.
 
در ادامه عملیات اطفاء آتش‌نشان با مرد جوان ۲۶ ساله دیگری روبه رو شدند که وضعیت وخیمی داشت و دچار سوختگی‌های شدیدی شده بود. آتش نشان‌ها مصدوم را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که در همان معاینات اولیه مشخص شد جوان مذکور جان خود را از دست داده است.
 
با تلاش آتش‌نشان‌ها آتش خاموش و از سرایت آن به منازل مسکونی اطراف جلوگیری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.