به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران، سید آرش حسینی میلانی افزود: این نرم‌افزاری موبایلی، دارای شش داشبرد مدیریتی است که براساس آن، شهروندان ضمن آنکه می‌توانند مراکز عمومی اطراف خود و دسترسی به آنها و موقعیت مکانی‌شان را روی نقشه پیدا کنند، با شورایاران محلات خود براساس نقشه محور آشنا شده و به آسانی به دفاتر شورایاری و سرای محلات دسترسی پیدا کنند.
وی ادامه داد: همچنین استفاده‌کنندگان ازاین سامانه می‌توانند مشکلات محلات خود را در چهار حوزه عمرانی، محیط زیستی، فرهنگی و آموزشی با قابلیت ثبت تصاویر گزارش کرده و به صورت مستقیم به سیستم شورایاری ارسال کنند.
به گفته حسینی میلانی، در این چارچوب، شورایاران به آسانی متوجه خواهند شد که در کدام مناطق و محلات، مردم با چه مشکلاتی مواجه بوده و چه درخواست‌هایی دارند.
وی افزود: نسخه‌ای که اکنون رونمایی می‌شود، نسخه ابتدایی این سامانه است که بی‌تردید نیازمند نظرات اصلاحی برای تکمیل شدن و ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان است که در این چارچوب، از تشکل‌ها و NGOها تقاضای کمک و یاری داریم.
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در طراحی این سامانه از نظرات سازمان‌های مردم‌نهاد به ویژه شبکه تشکل‌های محیط زیستی استان تهران استفاده کرده‌ایم، اظهار داشت: این سامانه می‌تواند موجب افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان در روند مدیریت شهری شود.
حسینی میلانی افزود: ضروری است که برای افزایش مشارکت اجتماعی در مدیریت شهری تهران، NGOها در جریان فعالیت شورایاری‌ها قرار بگیرند تا به این وسیله هم افزایی و پایش مطلوبی در روند نظارت بر اقدامات مدیریت شهری انجام شود.
به گزارش ایرنا، شهروندان می توانند این نرم افزار موبایلی را از اپلیکیشن بازار و همچنین با سرچ در گوگل دانلود کنند.
تهرام/9343//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.