براساس نتایج پیش‌بینی‌شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای امروز تهران سالم است.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، امروز سه‌شنبه 7 اسفند 1397 شاخص هوای تهران بر روی عدد 96 قرار دارد و کیفیت هوا سالم است. 

بر اساس این گزارش، شهروندان تهرانی از ابتدای امسال تا به امروز 25 روز هوای پاک، 258 روز هوای سالم و 59 روز هوای ناسالم را تنفس کرده‌اند.
 
بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران، با افزایش میزان ناپایداری جوی در روز سه‌شنبه، به تدریج در بعدازظهر بر میزان ابرناکی و سرعت باد افزوده خواهد شد و برای برخی ساعات وزش باد موثر (با بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی - شمال غربی انتظار می رود. این وضعیت جوی شرایط برای پراکندگی آلاینده ها را فراهم کرده و پیش بینی می شود همراه با کاهش نسبی غلظت برخی آلاینده ها در بعدازظهر، وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط بهتری نسبت به صبحگاه قرار گیرد.
 
با برقراری شرایط جوی نسبتاً ناپایدار در روز چهارشنبه، برخی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد (با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه) خواهد بود و همچنین دما تا روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت. براساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، انتظار می رود تا روز چهارشنبه، شرایط کیفیت هوای سالم در اکثر مناطق پایتخت برقرار باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.