به گزارش ایرنا ، حسین عباسی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت : شکل توزیع گوشت و اقلام پروتئینی در شهرستان پیشوا با ایراداتی همراه است و زمینه را برای سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب فراهم می کند.
وی با اشاره به لزوم توجه به جامعه هدف برای آن که این کالا به دست مردم شهرستان برسد گفت: لازم است تا ضوابط مشخصی تعیین گردد تا زمینه سوء استفاده کاهش یابد.
عباسی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال با هدف در اختیار قرار دادن بدون واسطه کالا به مردم با کیفیت و قیمت مناسب از 15 تا 25 اسفند برپا می شود.
وی افزود : این نمایشگاه که در محل سالن هلال احمر پیشوا برگزار می شود، کالاهای مورد نیاز مردم از تولیدکنندگان شهرستان به صورت مستقیم و بدون واسطه ، در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولاتی نظیر کیف و کفش ، آجیل و خشکبار ، البسه ، لوازم منزل ، شیرینی و شکلات با بهترین کیفیت و قیمت پائین تر از بازار عرضه می شود.
عباسی اظهارکرد: تمامی شرکت کنندگان در این نمایشگاه از تولید کنندگان شهرستان پیشوا می باشند.
وی تصریح کرد: قیمت تمامی کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از سوی اتحادیه های مربوطه کارشناسی شده و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نیز بر کیفیت و قیمت کالاها نظارت می کنند.
سرپرست فرمانداری پیشوا گفت: در روزهای پایانی سال به منظور کنترل بازار مصرف ، بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف به طور مستمر در بازار حضور داشته و بر نحوه فعالیت اصناف نظارت مستمر دارند ضمن آن که مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 137 به اطلاع بازرسان برسانند.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.