به گزارش ایرنا، مرکز معاینه فنی خودروهای سبک، طرح هدایت آبهای سطحی خیابان انبار مخابرات و جاده قدیم قم، سوله مدیریت بحران شهر کهریزک، مرکز اورژانس قاسم آباد و همچنین بوستان های مادر و کاملیا امروز به مناسبت چهل سالگی انقلاب با حضور سید فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، هدایت الله جمالی پور فرماندار ری و دیگر مسئولان محلی در کهریزک به بهره برداری رسید.
مرکز معاینه فنی خودروهای سبک با اعتبار 50 میلیارد ریال طی هشت ماه در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و سالن تعمیرگاهی به مساحت 750 متر مربع ساخته شده است، این مرکز ظرفیت معاینه فنی چهار خودرو در ساعت را دارد.
طرح هدایت آبهای سطحی خیابان انبار مخابرات و جاده قدیم قم نیز با اعتبار 20 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری آغاز و با اجرای جداول نهر سرپوشیده، کانال آب بتنی به طول 2 هزار و 500 متر در مسیر انتهای خیابان انبار مخابرات کهریزک تا رودخانه کن انجام شد.
همچنین سوله مدیریت بحران شهر کهریزک که با اعتبار 13 میلیارد ریال طی 10 ماه در زمینی به مساحت 546 متر مربع احداث شده بود از دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.
مرکز اورژانس قاسم آباد نیز با هدف کمک رسانی به مردم منطقه در زمینی به مساحت 120 مترمربع و زیر بنای 185 متر مربع در 2 طبقه احداث شده است.
این طرح با اعتبار 4 میلیارد ریال طی هشت ماه به بهره برداری رسید.
بوستان کاملیا با مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 9 میلیارد ریال طی 10 ماه از دیگر طرح های است که امروز در کهریزک به بهره برداری رسید.
بوستان مادر نیز در جهت افزایش سرانه فضای سبز و فراهم شدن مکان بازی کودکان در شهرک سمیعی کهریزک با مساحت یک هزار و 383 متر مربع و اعتبار 4 میلیارد ریال در مدت هشت ماه احداث و به بهره برداری رسید.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.