مینا رجایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 139 مورد برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی به بانک ها معرفی شدند که به هر یک از این افراد 15میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.
وی با بیان اینکه 327 میلیون ریال از اعتبارات توانبخشی کمک های موردی به مددجویان این مرکز انجام شد، تصریح کرد: از محل مشارکت های مردمی نیز مبلغ 850 میلیون ریال کمک های موردی برای مددجویان انجام شده است.
رجایی با بیان اینکه حمایت از دانش آموزان و دانشجویان گروه هدف در بهزیستی مورد توجه قرار دارد، افزود: 150 دانش آموز و 195 دانشجو از کمک هزینه تحصیلی بهره مند شدند.
وی یادآور شد: 110 خانوار تحت پوشش این مرکز، کمک هزینه مسکن به مبلغ هر خانوار 15 میلیون تومان دریافت کردند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: 55 نفر نیرو به کارفرمایان و مراکز کاریابی به صورت اشتغال ثابت و پایدار معرفی شده اند تا بتوانند استقلال مالی و کاری پیدا کنند.
18 هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و 2 هزار و 500 سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهرری قرار دارند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
1970//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.