به گزارش ایرنا ، مردم خداجوی شهرستان ورامین از ساعات اولیه روز دوشنبه با اجتماع در مقابل مصلای صاحب الزمان(عج) این شهر اجتماع کردند و خود را برای خلق حماسه ای دیگر، همچون قیام خونین 15 خردد سال 42 و 10 دی سال 57 که در آن ده ها نفر از جوانان خویش را در راه مبارزه با رژیم ستم شاهی تقدیم اسلام کرده بودند آماده ساختند.
راهپیمایان در ساعت9:30 با حرکت در مسیرهای پیش بینی شده، ضمن عبور از خیابان شهدا محل به شهادت رسیدن چهارنفر از جوانان برومند این دیار در قیام 10 دی سال 57، قتلگاه این شهیدان را گلباران کردند.
مردم ورامین که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده اند و با حضور مداوم خود در صحنه های مختلف، پایبندی خویش را به ارزش های اسلامی ثابت کرده اند، این بار نیز در آزمونی دیگر خوش درخشیدند و ثابت کردند که وارثان خوبی برای پدران کفن پوش خویش هستند.
قرار گرفتن چهار نسل از انقلاب از پیران موی سپید کرده تا خردسالان شیرخوار درراهپیمایی 22 بهمن ورامین،این واقعیت را ثابت کرد که انقلاب متعلق به گروه، حزب و یا دوره خاصی نیست و عشق به انقلاب در رگ، پوست، گوشت و خون این مردم ریشه دوانده است.
ورامینی ها بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن کفن بر تن کردند تا بار دیگر این پیام را به جهانیان برسانند که از میراثی که پدرانشان برای آنان به امانت گذاشته اند به بهای خونشان حراست می کنند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از هر گونه ظلم و ستم اعلام داشتند .
اقشار مختلف جامعه از ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، عشایر و دانش آموزان با بر تن کردن لباس های فرم و مخصوص خود جلوه های با شکوهی از همدلی مردم در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
در طول مسیر بسیاری از ادارات و نهادها، غرفه های فرهنگی دایر کرده و به راهپیمایان خدمات خود را ارائه کردند.
اتوبوس سلامت و بینایی سنجی بهزیستی و چادرهای سلامت هلال احمر و شبکه بهداشت خدمات رایگان به راهپیمایان ارائه کردند.
بیش از 40 خبرنگار راهپیمایی 22 بهمن ورامین را پوشش خبری و تصویری دادند.
راهپیمایان پس از عبور از خیابان های شهدا و شهید باهنر، در مقابل زیرگذر شهدای 15 خرداد تجمع کرده و با قرائت بیانیه ای ، انزجار خود را از سیاست های مداخله گرانه آمریکا اعلام و بر برخورد قاطع مسئولان نظام با سیاست های خصمانه استکبار جهانی تأکید کردند.

**حضور آگانه مردم در راهپیمایی 22بهمن مانور اقتدر نظام است
فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه مراسم راهپیمایی گفت: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مانور اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشان از پشتوانه مردمی این نظام الهی دارد.
حسین کاغذلو اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که دشمنان قسم خورده نظام هیچگاه مردم و قدرت نظام را که ناشی از این حضور مردمی است نشناخته اند و الا هیچ گاه سخن از نابودی نظام به زبان نمی آوردند.
وی تصریح کرد: حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نشان از مسئولیت پذیری، ولایت مداری و بصیرت مردم ایران داشته و ثابت می کند که مردم ایران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل، تحقق نصرت الهی بود که خداوند نوید آن را به مردم داده بود که اگر استقامت کنید، قطعا به پیروزی خواهید رسید.
فرماندار ورامین گفت: ایران اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به جشن نشسته که ایستادگی و مقاومت مردم ، توسل به ارزش های اسلامی و برخورداری از رهبری دینی و ولایت فقیه، اقتدار نظام زبانزد دوست و دشمن شده و انقلاب اسلامی ملت ایران به الگویی تمام عیار برای تمامی ملت های آزادیخواه جهان تبدیل شده است.
وی افزود: حضور آگانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حالی شکل گرفت که استکبار جهانی تصور می کرد که فشارهای اقتصادی و تحریم ها باعث می شود انقلاب به بلوغ خود در چهل سالگی نرسد ولی مردم بار دیگر ثابت کردند که یاوه گویی های استکبار نه تنها خللی در عزم و اراده آنان به وجود نمی آورد بلکه آنان را به ادامه قدرتمند این مسیر مصمم تر از قبل می کند.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.