نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در آستانه برگزاری‌کنگره بین‌المللی‌جراحان پلاستیک با اشاره به نکاتی که در مورد جراحی‌های زیبایی کم تهاجمی گفت: افراد حتما جهت دریافت اعمال زیبایی به افرادحرفه‌ای و مجاز مراجعه کنند و این مسئله چه در روش‌های تهاجمی و چه در غیر تهاجمی تفاوتی ندارد.

به گزارش ایلنا، دکتر حامد باطنی  اظهار داشت:‌ جراحی‌های کم‌تهاجمی زیبایی همچون لیفت با نخ، روش‌های جوان‌سازی با انرژی مانند لیزر و آر‌. اس، همچنین بوتاکس و فیلر امروزه مورد اقبال مردم و متقاضیان به انجام زیبایی نسبت به جراحی‌های تهاجمی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه روش‌های کم‌تهاجمی نیاز به استفاده از اتاق عمل گسترده و تجهیزات پیچیده ندارد،‌گفت: از طرفی انجام این عمل‌ها راحت‌تر بوده و دوره‌های مراقبت پس از عمل کوتاه است و این عمل به تمایل مردم به جراحی‌های کم‌تهاجمی زیبایی افزوده است.

نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ادامه داد: مردم نباید توقع و تصویر غیرواقع‌گرایانه نسبت به جراحی‌های کم‌تهاجمی و زیبایی داشته باشند و همچنین این موضوع مدنظر قرار دهند که انجام این روش‌ها نیاز به مهارت دارد و اگر به درستی انجام نگیرد نه تنها نتیجه‌ای نداشته بلکه سبب آسیب خواهد شد.

وی بیان داشت:‌ به طور مثال لیزر اگر به خوبی صورت نگیرد و یا فرد غیرحرفه‌ای به این موضوع ورود کنند آسیب‌هایی همچون سوختگی پوست و عفونت را در بدن ایجاد می‌کند.

باطنی تأکید کرد: افراد حتما  جهت دریافت اعمال زیبایی به افراد حرفه‌ای و مجاز مراجعه کنند و این مسئله چه در روش‌های تهاجمی و چه در غیر تهاجمی تفاوتی ندارد و نسبت به این مسئله هوشیار باشند که متأسفانه برخی مراکز آرایشگاهی به این موضوع ورود کرده و افراد غیرپزشک نسبت به آن اقدام می‌کنند متأسفانه با این شرایط عوارض خطرناکی در کمین افراد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.